Известие

Collapse
No announcement yet.

!!!Съвет.Прекъсване при ниски обороти.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • !!!Съвет.Прекъсване при ниски обороти.

    Здравейте колеги понеже съм нов във форума не мога да публикувам в технически справочник ще пиша тук. От 5 дни съм собственик на алфа 147 1.6ТС 105 магаренца. Общо взето е красива кола с много добър интериор. Купих я ефтино точно заради този проблем, че прекъсва в ниските обороти, изгася на светофарите и когато се кара на газ гори и бензин. Но тези проблеми как съм ги решил ще пиша в друга тема.
    Сега за прекъсването в ниските обороти. Мога да твърдя, че това е заводски проблем който често се издава при алфите. Моторът е twin spark и е с 4 големи и четири малки свещи за всеки две свещи има бобина, но бобините са сложени, така че на първи и втори цилиндър бобината ляга върху голямата свещ и със кабела предава искарата към малката, а на 3 и 4 бобината ляга върху малката свещ и чрез кабела подава искарата към голямата свещ. Сега вие ще кажете какаво от това нали предава искарата. Да но нещата не стоят точно така. Малките свещи са сложени със цел доизгаряне на горивото по тази логика големите трябва да вършат основното изгаряне на горивото, когато бобината е върху малката свещ тя не издържа и даже да ги смените си заминават бързо и също така не могат да направят изгарянето на празен
    ход, което прави голямата свещ. Затова когато колата работи на празен ход 3-ти и 4-ти цилиндър започват да прекъсват. Аз направих следното.
    Изкарвате бобините и кабелите на свещите от металната стойка, режете тази стойка по средата и обръщате едната половинкда след което заварявате. Слагате стойката със бобините на мястото им и стягате. Сега вече всяка бобина лежи върху голяма свещ и с кабел отвежда искрата към малката. След тази операция имате развномерно изгаряне в четирите цилиндъра и забравяте за претрисането на мотора.
    Дано да съм бил полезен.

  • #2
    много е спорено що и как са вързани свещите. бобините са от типа wasted spark - тоест една бобина дава едновременно /в един и същи миг/ искра на две свещи - малка и голяма.
    и добре дошъл
    точка

    Comment


    • #3
      Добре дошъл във форума, колега. А за останалото ... повече четене му е майката...

      За да стигне един модел автомобил до пазара (до крайния потребител), са нужни от 5 до 3 години - необходими за изясняване на концепцията, дизайна, техническите характеристики, сравнание с конкуренцията, след това инженерни решения, прототипи, тестове - краш и на издръжливост, и т.н и т.н ... и в този процес участват хиляди хора (професионалисти при това). В масовото производство всеки спестен грам е жизнено важен, а всяка грешка може да доведе до фалит. За това можеш да бъдеш сигурен - всичко е гледано "под лупа", и то неведнъж. Освен това Алфа знае за туин-спарк технологията, ако не се лъжа, от 1929-та година. Едва ли всички тези хора са пропуснали такова "просто" решение.Проблема с нестабилните обороти на празен ход е някъде другаде - моторче за празен ход вероятно, но не само. По-добре закарай колата при професионалист - а в нашия случай професионалист, който има и своя собствена Алфа. А ако ти е любопитно - никой не ти речи да експеримантираш.
      Успех и безаварийни от мен!
      Last edited by serafim; d.m.y г., 23:46. Основание: много съм лаконичен
      sigpic
      Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        много е спорено що и как са вързани свещите. бобините са от типа wasted spark - тоест една бобина дава едновременно /в един и същи миг/ искра на две свещи - малка и голяма.
        и добре дошъл
        Така е колега и аз не можех да си го обясня, но резултат има огромен няма нищо общо със старата кола нарежда оборотите перфектно.

        Comment


        • #5
          Ок са оборотите на место,но как е в движение???
          sigpic145 Qv

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от alfa boy Qv Покажи съобщение
            Ок са оборотите на место,но как е в движение???
            В движение си е като преди колега няма разлика.

            Comment


            • #7
              аз само че чудя как за 9 години нямам проблем с стабилните обороти а всички обвиниха бобини и технологии
              за неспабилни обороти са виновни самите части а не технологията
              демек нещо не работи добре
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment

              Working...
              X